Hosté
-
Kateřina je zkušená konzultantka, lektorka a pedagožka s více než 15letou praxí v oblasti vzdělávání zaměřeného na digitální dovednosti a nové technologie. Na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity vede předměty zaměřené na umělou inteligenci. Specializuje se na service design a learning design, pomocí kterých implementuje moderní nástroje a generativní AI do interních procesů organizací. Je aktivní členkou technologické komunity GUG.cz a předsedkyní správní rady Světa neziskovek.
-
Jan před 25 lety spoluzaložil České centrum fundraisingu (www.fundraising.cz), kde působí jako senior konzultant, lektor, mentor a analytik v oblasti filantropie, fundraisingu a vedení dobročinných organizací po celém světě. „Jsem přesvědčen o tom, že budoucnost je otevřená a že tím pádem záleží na tom, co uděláme a co neuděláme, co vyslovíme a co nevyslovíme. Proto se snažím pomáhat lidem a organizacím dělat to, co považují za správné, aby mohli chodit světem s hlavou vysoko vztyčenou.“
-
Martina působí jako vedoucí produkce a finančního managementu festivalu Academia Film Olomouc, který je jedním z největších populárně-vědeckých filmových festivalů v Evropě. Spolupracuje také na projektech, jako jsou Prague Science Film Fest nebo food festival Chutě kraje, kde propojuje organizační zkušenosti s vášní pro kulturu a kreativní projekty. Své profesní zaměření rozvíjí i akademicky – studiem Managementu v kreativních odvětvích.
-
Jakub se více než patnáct let věnuje kulturnímu fundraisingu v Bohemian Heritage Fund, který podporuje projekty z oblasti klasické hudby, opery a výtvarného umění. Fond sdružuje několik desítek soukromých dárců a mecenášů. Velmi aktivně se podílí také na národní sbírce na nové varhany pro katedrálu sv. Víta v Praze.
-
Jan je kulturní manažer, dramaturg a expert na kulturní politiku s více než patnáctiletou praxí. Působil jako umělecký šéf Divadla na cucky, radní Olomouckého kraje pro kulturu a manažer řady festivalů. Dnes se věnuje konzultační a lektorské činnosti.
-
Donio je crowdfundingová platforma pro všechny, kteří chtějí změnit svůj nebo něčí životní příběh. Věnujeme se dobročinnému (sbírky) i odměnovému crowdfundingu a jsme tu pro každého, ať už jde o podporu v náročné životní situaci nebo realizaci projektu.
-
Tereza působí v jesenické firmě Naturfyt - Bio jako marketingová podpora a pracovnice QMS (Quality Management System). Věří v sílu přírodních produktů, které podporuje smysluplnou komunikací a systematickým řízením kvality. Firma Naturfyt je známá svou podporou kulturních a komunitních aktivit v jesenickém regionu.
-
Petr je nezávislý konzultant strategie a školitel crowdfundingu, kterému se věnuje téměř 12 let. Spolupracuje i s předními globálními portály a usiluje o přenášení jejich dobré praxe do rozvoje tuzemského crowdfundingu. Projekty, které prošly jeho konzultacemi, mají průměrnou úspěšnost 96 %, tedy až o 50 % vyšší oproti běžnému průměru v crowdfundingu. Kromě toho je také hudebníkem, hudebním publicistou a lektorem hudební metodiky pro děti.
linkedin.com/in/petr-hanzel
-
Donio je crowdfundingová platforma pro všechny, kteří chtějí změnit svůj nebo něčí životní příběh. Věnujeme se dobročinnému (sbírky) i odměnovému crowdfundingu a jsme tu pro každého, ať už jde o podporu v náročné životní situaci nebo realizaci projektu.
-
Kristýna vede platformu Darujme.cz, která už 13 let pomáhá neziskovým organizacím, institucím a dalším v Česku rozvíjet online dárcovství. Klade důraz na transparentnost, osobní vztahy a kulturu neanonymního darování, které pomáhá organizacím růst a budovat dlouhodobou důvěru se svými podporovateli.
Na konferenci bude kromě Kristýny přítomen také tým expertů platformy, který je připraven zodpovědět konkrétní dotazy účastníků.
-
Petrovi přiblížila filantropii až jeho žena, která pochází ze západního Německa, kde, jak ona sama říká, je tato forma občanské angažovanosti součástí dobrého bontonu. Díky ní se stal členem Mecenášského klubu Národního divadla nebo spolu například organizovali charitativní adventní trhy.
Jako jednatel německé firmy, která provozuje v Praze velmi oblíbený fitness klub JOHN REED, vyhledává příležitosti jak podpořit talentované umělce a sportovce formou bezplatného členství, jako např. Balet Národního divadla,
-
Jakub působí již čtyři roky jako výkonný ředitel Signal Festivalu, kde se zaměřuje mj. na fundraising a sponzoringové aktivity. Dříve se podílel i na marketingu festivalu nebo na rozvoji agentury Signal Creative. Předtím tři roky vedl marketing a komunikaci stanice Český rozhlas Radio Wave nebo se podílel na produkcí eventů pro filmovou společnost Aerofilms. Je spoluzakladatelem pražské značky Polygon, která produkuje elektronickou hudbu v netradičních prostorech.
-
Jan se už více než 20 let věnuje vzdělávání, rozvoji lidí i týmů a komunikaci. V posledních letech se zaměřil i na udržitelnost, společenskou odpovědnost a fundraising – tedy hledání chytrých způsobů, jak propojovat jednotlivce, firmy i organizace s partnery, kteří jim pomohou růst. Jan nasbíral zkušenosti z mezinárodních i českých firem, asociací i dobročinného startupu. Nyní má na starosti rozvoj a péči o komunity developerské společnosti Crestyl.
-
Martin působí jako CEO HITHIT Group. Spojuje crowdfundingovou platformu Hithit a networkingový klub Smart Network. Zaměřuje se na strategie, byznys plány a rozvoj projektů. Jeho cílem je pomáhat tvůrcům a podnikatelům proměnit nápady v úspěšné výsledky.
-
Jan propojuje lidi a hledá partnerství v kultuře. V současnosti působí jako fundraiser festivalu Smetanova Litomyšl a České filharmonie. V úsilí spojovat dvě významné české kulturní značky se soukromým sektorem využívá sociální kapitál, který získal během předchozího působení v oblasti businessu nebo státní správy. V nedávné době vedl filantropickou kampaň ke vzniku SmetaNOVÉHO sálu, nové festivalové scény na nádvoří litomyšlského zámku od architekta Josefa Pleskota. Hodnota kampaně atakuje 100 milionů korun.
-
Lucie působí jako expertka na řízení sponzoringu a akcí v T-Mobile Czech Republic už přes neuvěřitelných 19 let. Ve firmě má na starosti hudební i sportovní události pro segmenty koncových i firemních zákazníků, zkušenosti má i s řadou prestižních firemních eventů. Vždy se snaží firemní aktivity propojit i s udržitelnými cíli společnosti a každý event tak má zelenou linku. Potkat ji můžete nejen u legendární Jizerské 50, u trialového běžeckého seriálu Běhej lesy, ale i na festivalu Colours of Ostrava.
-
Olga je expertka na komunikaci s více než 20 lety zkušeností v PR, organizaci událostí a mediaci. Jako bývalá mluvčí Českého Krumlova a místopředsedkyně správní rady divadla pomáhá transformovat komunikační chaos v přehledný systém. Specializuje se na efektivní komunikační strategie v kulturní sféře, veřejné správě a mezi jednotlivci. Každé nedorozumění podle ní začíná špatnou komunikací a každé zlepšení uvědoměním.
-
Niki Sommerová je spoluzakladatelkou nově založeného rodinného nadačního fondu Kalliopi. „Historie naší rodiny nás naučila, že začátky často nejsou snadné – ať už jde o podnikání či umění. Náš rodinný nadační fond jsme založili s jasným cílem podpořit začínající umělkyně a umělce, pomoci jim najít vlastní cestu, po které mohou jít, ať je jakkoli dlouhá a klikatá.“
-
Zuzana se zabývá marketingovými strategiemi a má mnohaleté zkušenosti z klientské i agenturní strany (Plzeňský Prazdroj, Leo Burnett, Palírna U Zeleného stromu, Cocoon Group). Zaměřuje se na budování značek a tvorbu komunikačních strategií s dlouhodobým dopadem. Ve své práci propojuje kreativní přístup s analytickým myšlením a důrazem na insight a porozumění lidem.
Věří, že efektivní marketing vzniká na průsečíku dat, empatie a odvahy dělat věci jinak.
-
Moderátor a manažer v oblasti kultury a médií. Moderuje kriticko-reflexní kulturní pořady ArtZóna na ČTart a Akcent na ČRo Vltava. Pracuje pro televizní stanici HBO a SVOD platformu HBO MAX jako akviziční manažer a spolupracuje s MFF Karlovy Vary. Moderuje konference a slavnostní akce kulturních událostí.
Dříve zastával pozice ředitele Radia 1 a projektového manažera na Ministerstvu kultury se zaměřením na digitalizaci a inovace v oblasti uchovávání a prezentace kulturního dědictví.
-
Bohuslav se pohybuje v oblasti veřejných kulturních služeb více než patnáct let. Pracoval na oddělení kultury městského úřadu v Šumperku, z toho čtyři roky toto oddělení vedl. Během této doby získal řadu zkušeností s pořádáním různorodých kulturních akcí a pořadů ve veřejném prostoru. V závěru působení v Šumperku zahájil proces pořízení strategie rozvoje kultury ve městě. Od roku 2025 pracuje pro nově vzniklou příspěvkovou organizaci Ministerstva kultury Národní institut pro kulturu, kde vede Oddělení statistiky kultury. Ve svých analýzách se věnuje především kulturní infrastruktuře, dostupnosti kultury a v rámci doktorského studia tématům udržitelnosti v kultuře.