Program
Kompletní program vč. hostů*ek a registrací na workshopy bude zveřejněn v průběhu následujících týdnů.
Vybraný program je přístupný pouze po předchozí registraci nebo zaplacení poplatku. Registrace spustíme v průběhu následujících týdnů.
Program bude probíhat v několika sálech.
Program v hlavním Laudonově sále
-
Registrace bude probíhat v prostorách předsálí.
-
Konferenci zahájíme úvodním slovem organizátorek a podporovatelů*ek.
-
Bližší popis bude doplněn brzy.
-
Bližší popis bude doplněn brzy.
-
Co motivuje filantropy*filantropky k podpoře kultury a umění? Panel přinese pohled z druhé strany – od jednotlivých dárců*dárkyň i zástupců*zástupkyň nadací a nadačních fondů – a nabídne vhled do jejich hodnot, rozhodovacích procesů a zkušeností. Diskuse otevře prostor pro lepší porozumění motivacím soukromých dárců*dárkyň a propojování kulturních organizací s těmi, kdo je finančně podporují.
Moderuje: Saša Michailidis -
Coffee breaks se konají v prostorách kantýny.
-
Jaké jsou možnosti získávání finanční podpory pro kulturu mimo tradiční granty v menších městech a regionech? Panel propojí zkušenosti kulturních aktérů, firem, veřejné správy i filantropie a nabídne různé pohledy na udržitelné financování kultury. Účastníci se podělí o příklady z praxe a otevřou debatu o výzvách i příležitostech, které regionální prostředí přináší.
Moderuje: Jan Žůrek -
Oběd se koná v prostorách kantýny.
-
Proč firmy sponzorují kulturu a co jim to přináší? Sponzoring je oboustranně prospěšný vztah, který má mít rovnocenný přínos pro kulturní subjekt i firmu – sponzora. Ne vždy to tak v praxi je. Tento blok přinese pohled ze strany sponzorů: proč a jak si vybírají kulturní projekty, co jim spolupráce přináší a jaké jsou její začátky i průběh. V příspěvcích i následné diskusi se zaměříme na výstupy a doporučení, které mohou návštěvníci využít ve své vlastní praxi.
Moderuje: Saša Michailidis -
Coffee breaks se konají v prostorách kantýny.
-
Registrace spustíme brzy.
Blok, ve kterém pět odvážných řečníků*ic dostane osm minut u mikrofonu. Bez prezentací, jen s vlastním příběhem na téma kulturního negrantového fundraisingu. Těšit se můžete na otevřené sdílení zkušeností z praxe – od „fuckupů“ s happy endem až po inspirativní tipy, co funguje. Formát připomíná stand-up: krátké, svižné, upřímné a od srdce. -
-
Místo upřesníme brzy.
Paralelně probíhající program v ostatních sálech
-
Crowdfunding je komplexní fundraisingový nástroj, který kromě získání financí umožňuje kulturním institucím v krátkém horizontu výrazně posunout jejich rozvoj, zviditelnění či rozjezd nových projektů.
Proto mu v rámci konference věnujeme velký prostor:Praktický workshop strategie crowdfundingu pro 10 registrovaných projektů
Úvodní přednáška z workshopu (vhled do crowdfundingu) bude formou nahrávky přístupná i ostatním účastníkům
QA panel se zástupci crowdfundingových platforem (Darujme, Donio, HitHit), bude otevřený pro všechny návštěvníky konference
Součástí programu budou také individuální 15 min konzultace (1na1) se zástupci platforem, na které se lze registrovat předem.
-
Registrace spustíme brzy.
Nový interaktivní formát, ve kterém si zástupci kulturních projektů vyzkouší, jak působí na firemní partnery, dárce a filantropy. V krátkém čase (3–5 minut) představí svůj projekt a požádají o podporu – finanční či jinou. Následuje pětiminutová zpětná vazba a otázky od „komise“ složené z odborníků i potenciálních podporovatelů. Cílem je natrénovat srozumitelnou a přesvědčivou komunikaci směrem k lidem mimo kulturní sektor a získat praktické tipy pro zlepšení. -
Popis zveřejníme brzy.
* Změny v programu vyhrazeny.