Program

Kompletní program vč. hostů*ek a registrací na workshopy bude zveřejněn v průběhu následujících týdnů.
Vybraný program je přístupný pouze po předchozí registraci nebo zaplacení poplatku. Registrace spustíme v průběhu následujících týdnů.
Program bude probíhat v několika sálech.

Program v hlavním Laudonově sále

  • Registrace bude probíhat v prostorách předsálí.

  • Konferenci zahájíme úvodním slovem organizátorek a podporovatelů*ek.

  • Bližší popis bude doplněn brzy.

  • Bližší popis bude doplněn brzy.

  • Co motivuje filantropy*filantropky k podpoře kultury a umění? Panel přinese pohled z druhé strany – od jednotlivých dárců*dárkyň i zástupců*zástupkyň nadací a nadačních fondů – a nabídne vhled do jejich hodnot, rozhodovacích procesů a zkušeností. Diskuse otevře prostor pro lepší porozumění motivacím soukromých dárců*dárkyň a propojování kulturních organizací s těmi, kdo je finančně podporují.

    Moderuje: Saša Michailidis

  • Coffee breaks se konají v prostorách kantýny.

  • Jaké jsou možnosti získávání finanční podpory pro kulturu mimo tradiční granty v menších městech a regionech? Panel propojí zkušenosti kulturních aktérů, firem, veřejné správy i filantropie a nabídne různé pohledy na udržitelné financování kultury. Účastníci se podělí o příklady z praxe a otevřou debatu o výzvách i příležitostech, které regionální prostředí přináší.

    Moderuje: Jan Žůrek

  • Oběd se koná v prostorách kantýny.

  • Proč firmy sponzorují kulturu a co jim to přináší? Sponzoring je oboustranně prospěšný vztah, který má mít rovnocenný přínos pro kulturní subjekt i firmu – sponzora. Ne vždy to tak v praxi je. Tento blok přinese pohled ze strany sponzorů: proč a jak si vybírají kulturní projekty, co jim spolupráce přináší a jaké jsou její začátky i průběh. V příspěvcích i následné diskusi se zaměříme na výstupy a doporučení, které mohou návštěvníci využít ve své vlastní praxi.

    Moderuje: Saša Michailidis

  • Coffee breaks se konají v prostorách kantýny.

  • Registrace spustíme brzy.

    Blok, ve kterém pět odvážných řečníků*ic dostane osm minut u mikrofonu. Bez prezentací, jen s vlastním příběhem na téma kulturního negrantového fundraisingu. Těšit se můžete na otevřené sdílení zkušeností z praxe – od „fuckupů“ s happy endem až po inspirativní tipy, co funguje. Formát připomíná stand-up: krátké, svižné, upřímné a od srdce.

  • Místo upřesníme brzy.

Paralelně probíhající program v ostatních sálech

  • Crowdfunding je komplexní fundraisingový nástroj, který kromě získání financí umožňuje kulturním institucím v krátkém horizontu výrazně posunout jejich rozvoj, zviditelnění či rozjezd nových projektů.
    Proto mu v rámci konference věnujeme velký prostor:

    • Praktický workshop strategie crowdfundingu pro 10 registrovaných projektů

    • Úvodní přednáška z workshopu (vhled do crowdfundingu) bude formou nahrávky přístupná i ostatním účastníkům

    • QA panel se zástupci crowdfundingových platforem (Darujme, Donio, HitHit), bude otevřený pro všechny návštěvníky konference

    • Součástí programu budou také individuální 15 min konzultace (1na1) se zástupci platforem, na které se lze registrovat předem.

  • Registrace spustíme brzy.

    Nový interaktivní formát, ve kterém si zástupci kulturních projektů vyzkouší, jak působí na firemní partnery, dárce a filantropy. V krátkém čase (3–5 minut) představí svůj projekt a požádají o podporu – finanční či jinou. Následuje pětiminutová zpětná vazba a otázky od „komise“ složené z odborníků i potenciálních podporovatelů. Cílem je natrénovat srozumitelnou a přesvědčivou komunikaci směrem k lidem mimo kulturní sektor a získat praktické tipy pro zlepšení.

  • Popis zveřejníme brzy.

* Změny v programu vyhrazeny.